Richtlijnen bij deelname aan een evenement (PACC, ILLW, JOTA, etc)
Voor elk evenement wordt er een contactpersoon aangewezen door de activiteiten coördinator.
Het evenement wordt ruim (enige weken) van te voren aangegeven op de website pi4adh.nl, waarna deelname kan worden opgegeven bij de contactpersoon via e-mail, deelnameformulier elders op deze site of op de clubavond.
Bij voldoende belangstelling zal er een datum gezocht worden om bij elkaar te komen.
Op de bijeenkomst wordt de locatie, de gebruikte apparatuur en de antenne opstelling op de locatie bepaald.
Alle correspondentie loopt via de contactpersoon.
De gasten die langs komen hebben geen zeggenschap in het doen en laten van de deelnemers.
Bij eventueel bezoek van media moet deze in eerste instantie verwezen worden naar de contactpersoon.
Het is niet toegestaan dat gasten/deelnemers zomaar zonder toestemming van de eigenaar achter de set gaan zitten en er mee gaan zenden (alleen de eigenaar kan toestemming geven en niemand anders).
Iedereen die zonder toestemming toch de zender bediend is volledig verantwoordelijk bij schade aan de zender en de randapparatuur.
Bij meerdaagse evenementen zoals de PACC en JOTA moet er minimaal één deelnemer tijdens de nachturen aanwezig zijn.
Is er geen deelnemer aanwezig, dan worden de zenders mee genomen of achter slot en grendel gezet.
Duidelijke communicatie bij het wisselen van antenne, en zaken in het algemeen, is wenselijk.
Zonodig beslist de contactpersoon.
Klik hier om de richtlijnen te downloaden.